Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אין עובד ה"טיל" בבית-חולים ?


proxima
שימו לב! השרשור הזה בן 5675 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אתה בטח מדבר על הטיובות שמשגרים בהם דברים בתוך ביה"ח.

הטווח הוא כל בית החולים, ישנם תחנות בדרך.

נתחיל מהתחלה.

מדובר על מערכת לשיגור הודעות ("SMS של פעם", אם תרצו) ודגימות דם לדוגמא בעזרת לחץ אוויר. ישנם תחנות בדרך אשר יוצרות וואקום בהתאם לנתיב של הדגימה אשר הוזן לתוך "מחשב הדרך" של המכשיר. ההודעות או דגימות יושבות בתוך תא מיוחד אשר כמעט זהה בגודל לטיובה שבה הוא נוסע כדי שלחץ האוויר (או וואקום- לא זוכר במה משתמשים שם)ישפיע כמו שצריך.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

מעוניינים לעזור לחתולי הרחוב? מחפשים מתנה מיוחדת?

סבונים 100% טבעי ובעבודת יד- כל ההכנסות קודש לטיפול בחתולים. דברו איתי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עוד סיבה להוריד בפני הצרפתים את הכובע.

המערכת- - POSTES PNEUMATIQUES הייתה בשימוש הדואר בפריז לפני יותר מ 100 שנה !

דבר דואר שהושם בקפסולה הגיע תוך דקות לצד השני של העיר.

לא רק המטרו,ה GRANDES BOULEVARDS , מערכת הביוכ שאינה דורשת הגדלה אחרי יותר מ-100 שנה וגידול מספר התושבים פי 10 ,שטיפת הכבישים הגאונית, גם הפנמטיק ,- מבוך צינורות ענק מתחת לעיר , מזמנו של הברון האוסמאן, מהנדס העיר ואח"כ ראש העיר בתקופת המהפיכה התעשייתית.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני יודע שזה ממש תת רמה, אבל:

בהיותי מתנדב נוער במד"א נתקלתי במתקן המדובר על אופן פעולתו. מה שעניין אותי זה דבר אחד ויחיד:

אם אני מפליץ לתוך הצינור ואז משגר חבילה, נניח לפנימית ג', הם יריחו ש'החבילה הגיעה'?

מחפש ווספה לחלקים\חלקים לווספה לטובת פרוייקט.

כשאין סוס, גם חמור טוב. (רק שלא יהייה פרד)

לא בשביל כולנו הנשימה הבאה מובנת מאליה- לחץ לפרטים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גיגלתי קצת ומצאתי תמונות :

ד.א ההתחלה היתה בלונדון 1853 , בפריז הניתוב נעשה ע"י מפעילים אנושיים עד 1931, אז עברו לניתוב חשמלי שעוד לא הבנתי איך בדיוק עבד, המערכת תפקדה בפריז עד 1971.

בשנות ה 60 הממשל האמריקאי ביחד עם לוקהיד ו MIT ערכו מחקר על שילוח בני אדם במערכת דומה,הפרויקט נזנח עקב עלות גבוהה מידיי. החישובים הראו כי 626 קמ"ש תהיה המהירות ממוצעת של רכבת אוירית מסוג זה .

בוקטריין -רכבת אוירית בואקום המהירות המחושבת קפצה ל 8000 קמ"ש (בערך חצי דקה מקצה לקצה של ישראל).

[in the 1960s, Lockheed and MIT with the United States Department of Commerce conducted feasibility studies on a vactrain system powered by ambient atmospheric pressure and "gravitational pendulum assist" to connect cities on the East Coast of the US. They calculated that the run between Philadelphia and New York City would average 174 meters per second, that is 626 km/h (388 mph).

הרשת בפריז :

fig1.gif

 

pneu1b.jpg

 

 

 

pneu2b.jpg

 

pipes1a.jpg

 

frpneu1d.jpg

 

waterair1.gif

 

pneu%20vienna%201a.jpg

pistons%20vienna%20a.jpg

USA_tuberoom.jpg

 

USA_tuberoom2.jpg

 

sci0404train_730x500.jpg

vactrain21ce.png

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...